لزوم احیای نواهای انقلابی/دشمن به دنبال تغییر ذائقه موسیقایی نسل جوان است

سردار مسلمی گفت: امروز نواهای قدیمی ما آنچنان ظهوری در میان نسل سوم و چهارم انقلاب ندارند بنابراین یک تکلیف اساسی برای عرصه هنر و سرود دستیابی به ذائقه ایرانی اسلامی است که باید دوباره حیات پیدا کند، امیداست خروجی جشنواره رادیویی تحقق این مهم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» عصر امروز(15آذر) در آئین اختتامیه جشنواره رادیویی بسیج و لیگ سرود استان مازندران در مورد اهداف و نتایج این ویژه برنامه فرهنگی هنری بیان کرد: برگزاری این رویداد تاثیرگذار و فاخر در استان با هم افزایی نهادهای مربوط و دغدغه مند در حوزه فرهنگ و هنر به ثمر رسید.

 

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه بسیجیان با ارائه آثار در این جشنواره یک رویداد به‌یاد ماندنی در استان را خلق کردند، گفت: هر جشنواره‌ای یک اهداف خاصی را دنبال می‌کند این جشنواره کشف استعدادها و توانمندی‌هایی که در استان مازندران است با کادرسازی و پرورش این نیروهای تراز انقلاب در حوزه هنر اسلامی است.

 

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: اینکه بتوانیم برای رسیدن با آرمان‌های انقلابی با بهره‌گیری از نیروهای ارزشمند در حوزه هنر نقش آفرینی کنیم، یکی دیگر از اهدافی که ما در این دور از جشنواره رادیویی بسیج و لیگ سرود دنبال کردیم،  ساماندهی ذائقه‌سازی است که دشمن به دنبال است.

 

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه دشمن به‌دنبال تغییر ذائقه‌ها است، گفت: در حوزه های مادی و معنوی دشمن این‌ را دنبال می کند، در حوزه سبک زندگی دشمن با برنامه‌ریزی توانسته اثرات مخربی در حوزه پوشش، نوع غذا، معماری، موسیقی و... به وجود آورد.

 

سردار مسلمی عنوان کرد: امروز نواهای قدیمی ما آنچنان ظهوری در میان نسل سوم و چهارم جامعه ما ندارند بنابراین یک تکلیف اساسی برای عرصه هنر و سرود دستیابی به ذائقه ایرانی اسلامی است که باید دوباره حیات پیدا کند، این رویداد به گسترش و توسعه این بخش کمک می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه رسانه یکی از عوامل تاثیرگذار در حوزه هنر و سرود اسلامی است، اظهار کرد: رسانه می‌تواند با به نمایش گذاشتن صحنه‌هایی از هنرهای ناب انقلابی و ایرانی اسلامی گرایش در جوانان ایجاد کنند.

 

سردار مسلمی گفت: اعضای هیئت داوری در این جشنواره از هنرمندان شایسته هستند که بدون چشم داشتی حضور پیدا کرده و به بررسی آثار پرداختند تا بتوان این افراد را به جامعه ارزشمند هنری معرفی کرد، امیدواریم این اعمال موجب ایجاد برکات و ادامه فرهنگ ناب ایرانی اسلامی شود.

 

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری ارگان‌های انقلابی شاهد ایجاد رویدادهای انقلابی باشیم، استقبال بسیار خوب بود.

 

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و کادرسازی در عرصه هنر و کشف استعداد برای صداو سیما در حوزه سرود و گویندگی عنوان کرد.

 

سردار مسلمی در پایان خاطرنشان کرد: ارگان‌هایی چون صدا و سیمای مازندران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، بسیج سازندگی و دانشجویی سایر اقشار در سپاه کربلا نقش‌آفرینی و کمک کردند.

کد خبر 1000526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha