پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان اسلام آباد غرب

بیگ زاده ، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در سرفصل‌های مختلف از محل صندوق امداد ولایت وام بدون بهره و قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان شهرستان پرداخت شده است.

 محمد بیگ زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  درکرمانشاه، گفت: تسهیلات حمایتی وام کارگشایی به مبلغ یک میلیارد وسیصد میلیون تومان،  وام اشتغال و خودکفایی ۴۱۰ میلیون تومان، وام مسکن مددجویی ۴۷۰ میلیون تومان به مددجویان پرداخت شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: جهت حل و کاهش مشکلات پرداخت ۲۶۰ میلیون تومان ودیعه مسکن  و پرداخت تسهیلات فرهنگی ۱۴۰ میلیون تومانی از دیگر اقدامات انجام شده برای کاهش مشکلات مددجویان است.

 

 بیگ زاده با اشاره به حمایت همه جانبه حامیان و نیکو کاران در اسلام آباد غرب ، افزود:با مساعدت حامیان و خیرین برای یکی از بیماران و خانواده محسنین این شهرستان که دارای بیماری دیابت بوده و متاسفانه هر دو پایش قطع شده است؛سبد کالا مواد پروتئینی و پارتیشن بندی شد.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب  اظهار کرد: با حمایت این خیر ویلچر و دو پای مصنوعی نیز برای این مددجو تهیه می شود.

 

کد خبر 1000549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha