متصرفان  اراضی ملی در شهرستان دهلران بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت: در پی تصرف اراضی ملی در پاچه اکبر دهلران که باعث درگیری و تیراندازی شده بود تا کنون ۲ نفر از کسانی که اقدام به تیر اندازی کرده اند بازداشت شده اند.

«صابر نجومی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران اظهار کرد: در پی تصرف غیر قانونی اراضی ملی در پاچه اکبر دهلران و شخم آن توسط برخی از ساکنین منطقه که منجر به درگیری و نزاع دست جمعی  بین دو طایفه  شده بود مسببین تحت تعقیب قضایی هستند.

 

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه اراضی مورد مناقشه طرفین متعلق به دولت است این دادستانی حکم قلع و قمع را صادر و در روزهای آتی اجرا خواهد شد.

 

نجومی گفت: اراضی ملی بخشی از اموال عمومی و متعلق به همه مردم است لذا پدیده تصرف عدوانی اراضی ملی و منابع طبیعی با جدیت از سوی دستگاه قضائی پیگیری و برخورد قانونی با سودجویان هم با قاطعیت صورت خواهد گرفت.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران یادآور شد: دادستانی در برخورد با متجاوزان به انفال بسیار جدی بوده و دستگاه قضایی با تصرف کنندگان اراضی ملی کاملا قاطع برخورد خواهد کرد.

 

نجومی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی بدون فوت وقت باید نسبت به رفع تصرف اراضی و تشکیل پرونده در محاکم قضایی اقدام خواهد شد.

 

کد خبر 1000579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha