هیات امنای مسجد غریبیه‌ی پایین زنجان در سه شنبه های تکریم، تجلیل شدند

در مراسم سه شنبه های تکریم از هیات امنای مسجد غریبیه‌ی پایین زنجان با حضور اصحاب مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری راه سرخ شهیدان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، کانون فرهنگی و هنری راه سرخ شهیدان یکی از کانون های فعال زنجان محسوب می شود که گروه سرود فعال این کانون، فعالیت های ویژه ای در مناسبت های مختلف سال بالاخص در روزهای کرونایی انجام می دهند.

 

اعضای کانون فرهنگی و هنری راه سرخ شهیدان را جوانان نخبه علمی تشکیل می دهند که در طول روزهای کرونایی با جمع آوری کمک های مردمی بسته های معیشتی و بهداشتی را در بین نیازمندان توزیع می کنند.

 

هیات امنای مسجد غریبیه‌ی پایین زنجان نیز با بچه های مسجد همکاری و تعامل بالایی دارند که همین موجب شد در سه شنبه های تکریم این هفته از هیات امنای مسجد تجلیل شود.

 

سه شنبه های تکریم یک طرح ملی است که توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد در راستای همبستگی بیشتر مردم با مسجد اجرا می شود.

 

تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد از اهداف این طرح است.

 

مجری این طرح کانون های فرهنگی و هنری مساجد هستند و در مرحله نخست با شناسایی خانواده های شهدا، چهره های ماندگار، نوجوانان و جوانان کارآفرین و ممتاز محله که در رشته های علمی و جشنواره ها رتبه های خوبی را کسب کردند تجلیل می شود.

کد خبر 1000580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha