کمک یک میلیارد و ۹۹۷ میلیونی حامیان به ایتام حاجی‌آبادی / رشد ۶۹ درصدی مشارکت ها

نگهبان از کمک یک میلیارد و ۹۹۷ میلیون تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد طی هشت ماهه سال جاری خبر داد.

« اسماعیل نگهبان »، رئیس کمیته امداد شهرستان حاجی‌آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: حامیان و خیران در طرح‌ اکرام ایتام و محسنین در هشت‌ماهه سال جاری، مبلغ یک میلیارد و 997 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد حاجی آباد کمک کردند که این مشارکت حامیان و خیران نسبت به مدت مشابه سال گذشته 69 درصد رشد داشته است.

 

وی افزود: هم‌اکنون 288 یتیم و 179 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان حاجی آباد قرار دارند و این نهاد تلاش می‌کند با کمک حامیان و خیرین نیازهای اولیه از جمله تهیه سبد کالا، بسته‌های تحصیلی، رسیدگی به مشکلات درمانی، مسکن و معیشت خانواده‌های ایتام و محسنین مرتفع کنند.


رئیس کمیته امداد شهرستان حاجی‌آباد، به اجرای طرح "هر کارمند، حامی فرزند معنوی" در قالب پویش ملی ایران مهربان اشاره و گفت: در این پویش که از مهرماه امسال آغاز شده هر کارمند با پرداخت ماهیانه از 10 هزار تومان تا 50 هزار تومان برای هر فرزند می‌تواند سرپرستی یک یا چند فرزند یتیم و محسنین را عهده‌دار شود.


وی افزود: کارکنان دولت و دیگر گروه‌های مردمی می‌توانند با ورود به سامانه طرح اکرام ایتام و همچنین با ارسال عدد ۱ به ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1000584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha