دستورالعمل های صهیونیستی برای شلیک به سمت فلسطینی ها

وزارت امور خارجه و مهاجران فلسطین می گوید که قصد دارد از رژیم تل آویو در دادگاه کیفری بین المللی (ICC) به دلیل تیراندازی به سمت یک نوجوان فلسطینی در کرانه باختری شکایت کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، وزارت امور خارجه و مهاجران فلسطین می گوید که قصد دارد از رژیم تل آویو در دادگاه کیفری بین المللی (ICC) به دلیل تیراندازی به سمت یک نوجوان فلسطینی در کرانه باختری شکایت کند.

 

این وزارتنخانه در بیانیه ای از دیوان بین المللی کیفری خواست تا تحقیقات فوری در مورد جنایات اسرائیل را انجام دهد و در نهایت مجرمان جنگی اسرائیلی را مورد بازخواست قرار دهد.

 

در این بیانیه آورده شده است که دولت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به طور کامل و مستقیم مسئول قتل علی ایمن نصر ابوعلیا سیزده ساله است.  این جنایت نشان دهنده ماهیت دستور العمل نظامیان صهیونیستی است.

 

در این بیانیه آمده است: بر اساس این دستورالعمل ها نظامیان صهیونیستی مجاز هستند بدون ترس از مجازات به سمت فلسطینی ها شلیک کنند.

 

در بیانیه دفتر محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین قتل نوجوان فلسطینی را محکوم کرد و خواستار رسیدگی به این جنایت از سوی دادگاه جنایات جنگی شد.

کد خبر 1000590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha