تشریح اقدامات ستاد شهید سلیمانی در آزادشهر

حجت الاسلام قربانی گفت: خدمات اجتماعی خوبی همچون؛ توزیع پک های تحصیلی، لوازم التحریر بین دانش آموزان، توزیع ماسک بین مردم در ذیل ستاد شهید سلیمانی آزادشهر شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نوروزعلی قربانی» صبح امروز (یکشنبه 16 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ستاد عملیاتی فرهنگی و اجتماعی شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با سراسر کشور از روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در 13 آبان شکل گرفته است و این ستاد تا روز 13 دی که مصادف با شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی است تداوم خواهد یافت.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر ادامه داد: در این ستاد کارگروه های مردمی منطقه ای و محلی را تشکیل دادیم که به کارگروه های تشکل های دینی، رسانه، قرآنیون و غیره می توان اشاره کرد و این کارگروه ها در حال حاضر برنامه های خود را در قالب این ستاد پیگیری می کنند.

 

حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و اجتماعی خوبی چه در فضای حقیقی و چه در مجازی  از طریق ستاد حاج قاسم سلیمانی در آزادشهر انجام شده است، تاکید کرد: در این ایام مساجد و مکان های مذهبی به دلیل کرونا تعطیل و کار در فضای حقیقی را با مشکل رو به رو کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ولی در فضای مجازی همه نهادهای وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی و سمن ها و تشکل های مردمی مشغول به فعالیت هستند و تلاش کردیم که در این ایام به مردم محروم و مستضعف خدمات رسانی  کنیم.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر یادآور شد: خدمات اجتماعی خوبی در ذیل این ستاد شکل گرفته که می توانیم به توزیع پک های تحصیلی، لوازم التحریر بین دانش آموزان، توزیع ماسک بین مردم ، طبخ غذای گرم و توزیع آن بین خانواده نیازمند، پاسخ به سوالات شرعی در فضای مجازی، برگزاری سخنرانی ها و مداحی های مجازی توسط روحانیون و مداحان اشاره کرد.

 

کد خبر 1000626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha