دو هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شیروان توزیع شد

فرمانده سپاه شیروان گفت: اخیرا دوهزار بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

«عباسعلی ریحانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: بسیج در چند روز اخیر و در راستای کمک های مومنانه، دو هزار بسته معیشتی هر بسته به ارزش ۳.۵ میلیون ریال شامل برنج، روغن، مرغ، حبوبات و غیره توسط پایگاه های بسیج و با همکاری خیرین بین محرومان و نیازمندان شهر توزیع کرده است.

 

فرمانده سپاه شیروان عنوان کرد: طبق اعلام شورای راهبری مقابله با کرونا در محلات، ۱۶۰ نقطه از این مناطق شهرستان شناسایی شده است.

 

ریحانی بیان کرد: نقاط شناسایی شده در سطح شهر و روستا شامل پایگاه های بسیج با همکاری سپاه و شبکه بهداشت با هدف آموزش، پیشگیری، اطلاع رسانی، سرکشی از بیماران کرونا توسط بهورزان است.

 

وی تصریح کرد: در این طرح ۲۵ نفر بهورز و نیروی کار خدماتی به بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی معرفی و ۲۲ نفر داوطلب بسیجی نیز برای همکاری شناسایی و به شبکه بهداشت شهرستان معرفی شدند.

 

فرمانده سپاه شیروان از توزیع دوهزار ماسک رایگان در مناطق حاشیه شهر و برخی از روستاهای شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین به تازگی عملیات ساخت مسکن دو خانوار معلول تحت پوشش بهزیستی شیروان آغاز شده و ساخت دو باب مسکن برای خانوارهای نیازمند به بهره برداری رسیده است.

 

به گفته ریحانی این شهرستان بیش از ۵۰ هزار بسیجی دارد.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1000658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha