۱۱ باب سالن ورزشی به بخش خصوصی واگذار شد

مدیر اداره ورزش و جوانان شیروان گفت: ۱۱ باب سالن ورزشی شیروان به بخش خصوصی واگذار شد.

«سیدعباس سیدیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: ۱۱ باب سالن ورزشی این اداره از سال ۹۸ در قراردادی سه ساله به بخش خصوصی واگذار شد که موظف هستند ماهانه مبالغی را برای تجهیز سالن ها به حساب خزانه واریز کنند.

 

مدیر اداره ورزش و جوانان شیروان بیان کرد: سالن های واگذار شده بخش خصوصی این شهر در مجموع ماهانه ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت می کردند که از زمان شیوع کرونا تاکنون هیچ مبلغی پرداخت نکرده اند.

 

سیدیان با اشاره به وجود ۳۰ باشگاه ورزشی مجوزدار در این شهر، عنوان کرد: این باشگاه ها در زمینه فوتبال، شنا، والیبال، آمادگی جسمانی، شطرنج و غیره فعالیت دارند که با توجه به محدودیت های کرونایی و تعطیلی آنها، متضرر شده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: این سالن ها عمدتا از بانک‌ها وام دریافت کرده اند که باید اقساط آن‌را نیز بپردازند و اکنون با تعطیلی فعالیت ورزشی، هیچ درآمدی ندارند که این وضعیت آنان را برای پرداخت اقساط و اجاره سالن دچار مشکل کرده است.

 

سیدیان در خصوص اعطای تسهیلات کرونایی به مشاغل آسیب دیده، تصریح کرد: در این راستا ۶۰ نفر متقاضی برای دریافت وام اقدام کرده اند که عمدتا به دلیل نداشتن شرایط لازم، مشمول این حمایت ها نشدند و تنها ۱۲ نفر آنان، هر یک به مبلغ ۸۰ میلیون ریال موفق به دریافت تسهیلات مزبور شدند.

 

مدیر اداره ورزش و جوانان شیروان ادامه داد: از زمان شیوع کرونا تاکنون، دو باشگاه ورزشی در شیروان به دلیل تخلفات و نادیده گرفتن هشدارها، پلمب شده و ۶ باشگاه نیز اخطاریه گرفته اند و از دو باشگاه هم به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی قدردانی شده است.

 

به گفته سیدیان شهرستان شیروان بیش از چهار هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

 

کد خبر 1000665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha