۱۰ هزار نفر از استان کرمان به شبکه شیفت حرم خادمیاران رضوی متصل شدند

دبیر سابق کانون های خدمت رضوی استان کرمان گفت: طی مدت کوتاهی و تقریباً بدون تبلیغات، قریب ۱۴ هزار نفر در شبکه خادمیاری ثبت نام کردند و از این تعداد ۱۰ هزار نفر آموزش های مقدماتی دیدند و متصل به شبکه کشیک حرم شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی یکشنبه(۱۶آذر) در معارفه رسمی دبیر جدید کانون های خدمت رضوی استان کرمان در سخنانی با بیان اینکه خدمت در آستان قدس رضوی، خدمت برای شخصیتی است که همه افتخار می کنند اسم آنان در لیست خادمی آن حضرت ثبت و ضبط شود.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه دبیران سابق و جدید کانون های خدمت رضوی در استان کرمان دو چهره خدوم، پرتلاش، مخلص، جهادی، ارزشمند و با سابقه های درخشان هستند؛ ابراز امیدواری کرد: کرمان در شبکه عظیم ثامن الائمه بستر اتصال به این جایگاه و خدمت رسانی به اقشار محروم استان را فراهم کند.

 

 

وی با بیان اینکه هر چه در این زمینه کار کنیم باز هم ظرفیت جدید وجود دارد به ویژه با نگاه جدیدی که در تولیت فعلی وجود دارد؛ امیدواریم ساختاری که شکل دادند خدمات را وسیع تر، ساده تر و روان کند.

 

 

 سیدحسین صابری، دبیر سابق کانون های خدمت رضوی استان کرمان  گفت: بعد از تغییراتی که در سال های ۹۴ و ۹۵ در آستان قدس ایجاد شد، از مرداد ماه سال ۹۵ نیز دفتر نمایندگی آستان قدس در استان کرمان راه اندازی شد.

 

 

وی گزارش داد: طی مدت کوتاهی و تقریباً بدون تبلیغات، قریب ۱۴ هزار نفر در شبکه خادمیاری ثبت نام کردند و  از این تعداد ۱۰ هزار نفر آموزش های مقدماتی دیدند و متصل به شبکه کشیک شدند و بعضی دو سه سال کشیک در حرم هم دادند.

 

 

سعیدکاظمی پور، دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان هم اظهار کرد: هدف ما استفاده از ظرفیت های موجود برای کمک به رفع دغدغه های نظام، رهبری و مردم است همانگونه که در حکم بنده نیز تأکید شده است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1000711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha