بیست و یکمین نمایشگاه پژوهش و فن بازار گلستان دایر شد

غفاری گفت: بیست و یکمین نمایشگاه پژوهش و فن بازار گلستان به صورت مجازی دایر شد.

«مهدی غفاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: بیست و یکمین نمایشگاه پژوهش و فن بازار گلستان امسال با توجه به شرایط خاص و محدودیت های کرونایی به صورت مجازی دایر شد.

 
رئیس پارک علم و فناوری گلستان با بیان اینکه علاقمندان می توانند از درگاه اینترنتی GRTE.IR سایت نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان گلستان از این نمایشگاه بازدید کنند، ادامه داد: این نمایشگاه محاسنی دارد و تمامی دستاوردها به صورت 24 ساعته در سایت نمایشگاه قابل مشاهده است.
 
غفاری بیان کرد: در این سایت دسته بندی انجام شده و غرفه های مراکز تحقیقاتی، دستگاه های اجرایی و دستاوردهای پارک علم و فناوری به صورت مجزا در نظر گرفته شده است.
 
 
وی گفت: تلاش شد غرفه ها به شکل حقیقی طراحی شود و فیلم نیز بارگزاری شده است و علاقمندان می توانند توضحیات غرفه ها را از طریق این ویدئوها دریافت کنند.
 
 
رئیس پارک علم و فناوری گلستان تاکید کرد: ارتباط با غرفه دار نیز از ساعت 10 تا 13 همه روزه تا 20 آذر پایان این نمایشگاه  در نظر گرفته شده است.
 
 
غفاری بیان کرد: دستاوردهای استان گلستان برای مبارزه با کرونا نیز در این نمایشگاه بارگزاری شده است تا مردم بدانند واحدهای فعال استان در حوزه کرونا چه دستاوردهایی داشتند.
 
کد خبر 1000741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha