تخصیص بودجه ۵۰۰ میلیون تومانی برای مرمت پل دختر کرج

شهبازی با اشاره به اهمیت حفظ و نگهداری آثار تاریخی و باستانی گفت: به منظور مرمت و بازسازی پل دختر کرج ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی بازدید از پل تاریخی دختر در کرج که صبح یکشنبه ۱۶ آذر با حضور وزیرمیراث و گردشگری انجام شد گفت: به منظور مرمت و بازسازی پل دختر کرج ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شد. 

 

استاندار البرز افزود: آثار تاریخی و باستانی در استان البرز بخشی از هویت فرهنگی مردم است از این رو حفظ این آثار و نگهداری آن از اولویت های اجرایی استان تلقی می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت حفظ هویت فرهنگی مردم که بخشی از آن مرتبط با آثار باستانی است بیان کرد: استان البرز همچنان که در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و ... حرفی برای گفتن دارد در بحث گردشگری نیز از استان البرز ممتاز است.

 

وی خاطرنشان کرد: معافیت عوارض شهرداری برای اماکن اقامتی و گردشگری هیده دولت تدبیر و امید به سرمایه گذاران عرصه گردشگری است.

 

استاندار البرز عنوان کرد: روند تکمیل هتل پنج ستاره در استان البرز از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه میراث و گردشگری است که به زودی به اتمام و بهره برداری می رسد. 

 

 

کد خبر 1000743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha