اجرای ۲۰ پروژه جهش تولید در استان زنجان

قاسملو گفت: برای ۲۰ پروژه جهش تولید ۸۳۰ میلیارد تومان تسهیلات پیش بینی شده است که متاسفانه ۵۴ درصد متقاضیان برای دریافت تسهیلات مراجعه نکردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان در جلسه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: 20 پروژه جهش تولید در استان زنجان اجرا می شود.

 

قاسملو از تعیین بانک عامل برای 18 پروژه خبر داد و گفت: 2 پروژه جهش تولید استان زنجان نیز نیازمند  ۲.۵ میلیارد تومان تسهیلات است.

 

وی با بیان اینکه مجتمع فولاد البرز ناب آرش تنها پروژه تعیین تکلیف شده استان زنجان در حوزه جهش تولید است، خاطرنشان کرد: تسهیلات مربوط به این پروژه توسط بانک عامل پرداخت شده است.

 

این مقام مسئول میزان تسهیلات پروژه های جهش تولید در استان زنجان را 830 میلیارد تومان خواند و گفت: متاسفانه برخی بانک ها پیشرفتی در پرداخت تسهیلات ندارند.

 

به گفته معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان، 54 درصد متقاضیان برای دریافت تسهیلات مراجعه نکرده‌اند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در ادامه این جلسه افرود: شرکت نورد فولادکاران افق، نیازمند سرمایه در گردش برای افزایش تولید است.

 

ناصر فغفوری ادامه داد: واحد تولیدی اطلس چین رسما از دریافت تسهیلات ریالی انصراف داده ولی در تسهیلات ارزی این واحد مشکلی دارد که باید این مشکل حل شود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان نیز اظهار کرد: دو پروژه میراث فرهنگی استان به عنوان پروژه‌های جهش تولید است که هنوز بانک عامل این پروژه‌ها مشخص نشده است.

 

امیر ارجمند با بیان اینکه مجتمع خدماتی - رفاهی ملل جزو پروژه‌های میراث فرهنگی است که هنوز تسهیلاتی به این پروژه پرداخت نشده است، گفت: دو پروژه نیز با همکاری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان در حال انجام است.

 

کد خبر 1000758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha