فعال شدن ستاد بحران شهرداری جهرم با آغاز بارش ها

نظری گفت: با آغاز بارندگی ها در جهرم ستاد مدیریت بحران این شهر با استقرار نیروها آماده خدمات رسانی به شهروندان شد.

«علی نظری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به آمادگی و مستقر شدن ستاد مدیریت بحران شهرداری جهرم در خصوص بارندگی‌های اخیر، گفت: با آغاز بارندگی ها در جهرم ستاد مدیریت بحران این شهر با استقرار نیروها آماده خدمات رسانی به شهروندان شده است.

 

شهردار جهرم از استقرار ستاد سیل شهرداری جهرم در محل شهرداری خبر داد و افزود:‌ با توجه به اینکه شاهد آبگرفتگی در بعضی از نقاط شهر هستیم شهروندان جهرمی می‌توانند با تماس به کارشناسان فنی و خدماتی شهرداری در رفع سریع آبگرفتگی‌های معابر اقدام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه اکیپ‌های گشت‌زنی در نقاط مختلف شهر حضور دارند، بیان کرد: از کسبه ها و متصدیان واحدهای صنفی می خواهیم از ریختن هرگونه زباله در جداول خودداری کنند.

 

نظری خاطرنشان کرد: همینطور با توجه به میزان قابل توجه بارندگی،‌ به شهروندان هشدار داده می‌شود که از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های سطح شهر حتما‌ پرهیز کنند.

 

شهردار جهرم در پایان با اعلام شماره تماس های ستاد سیل شهرداری جهرم، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه آبگرفتگی و یا مشکل به سبب بارندگی مراتب را با تماس به شماره های ۵۴۲۳۴۶۴۰ و ۵۴۲۳۴۷۷۰ داخلی ۱۶۱ اطلاع دهند.


 

کد خبر 1000762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha