بحران کرونا ویروس نباید مانعی برای فراگیری علم و دانش باشد

فتح اللهی با بیان اینکه از فضای مجازی نهایت بهره گرفته شود گفت: بحران کرونا ویروس نبایستی در فراگیری علم و دانش مانع ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز ( یکشنبه، ۱۶ آذر) در جلسه آموزش و پرورش شهرستان رشت اظهار کرد: آموزش و پرورش از مقوله‌های مهم جامعه بوده و رشد فکری و فرهنگی یک انسان شمرده می‌شود.


فرماندار رشت با بیان اینکه در بحران کرونا ویروس آموزش‌ها به صورت آنلاین و در فضای مجازی ارائه می‌ود، گفت: ارتقا کیفیت آموزش و توجه به پرورش دانش آموزان از موارد مهمی است که باید از ظرفیت‌های موجود نهایت بهره را برد.


فتح اللهی با تاکید بر لزوم توجه جدی فرهنگیان و اولیا در رشد و پرورش دانش آموزان در شرایط کرونایی امروز ادامه داد: کم‌کاری و بی‌انگیزگی در فعالیت‌های آموزشی و همچنین در حوزه پرورشی مشکلاتی را در آینده برای دانش آموزان ایجاد می‌کند.

 

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه با برنامه‌ریزی می‌توان از این بحران سرافراز بیرون آمد تصریح کرد: بحران کرونا ویروس نبایستی در فراگیری علم و دانش مانع ایجاد کند.


فتح اللهی خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از زیرساخت‌ها و فضاهای ایجاد شده می‌توان در فعالیت‌های آموزشی و همچنین پرورشی با برنامه ریزی و ارائه فعالیت های آموزشی با کیفیت بالا، موفق بود.

کد خبر 1000804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha