با هنجار شکنان امنیت و فرهنگ باید برخورد شود

آیت الله علما ،گفت: با هنجار شکنان امنیت و فرهنگ مردم باید با قاطعیت برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، دیدار دادستان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، آیت الله علماء بر ضرورت حفظ امنیت جانی و فرهنگی مردم به عنوان یکی از مطالبات جامعه تأکید کرد.

 

امام جمعه کرمانشاه افزود: هنجار شکنانی که در محل تکیه معاون الملک که سالیان متمادی محل ذکر و روضه حضرت امام حسین(ع) بوده است با کلیپی موهن موجب هتک حرمت به ساحت این مکان مقدس شده اند باید بدانند دستگاه قضا،با همه توان پای کار بوده و اجازه نمی دهند امنیت مردم چه در بَعد جانی و چه در بَعد فرهنگی خدشه دار شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: اخیراً گروهی با حضور در اماکن مقدس مذهبی و با ساخت کلیپ های هنجار شکنانه موجب هتک حرمت به این مکان های مقدس شده که همین موضوع احساسات مردم متدین، انقلابی و عاشق سید الشهدا(ع) را جریحه دار کرده است .

 

در ادامه شهرام کرمی دادستان کرمانشاه، ضمن ارائه گزارشی از فرآیند برخود با هنجار شکنان اماکن مقدس و همچنین ارازل و اوباشی که اخیراً برای یکی از بانوان کرمانشاهی ایجاد مزاحمت نموده و به اموال وی دستبرد زدند، گفت: هنجار شکنان و ارازل و اوباش بدانند هیچگاه از نگاه قانون دور نبوده و همواره برای این افراد مجازات سنگین در نظر گرفته می شود.

کد خبر 1000851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha