۶۶ بیمار کرونایی در بیمارستان آستارا بستری هستند

بصیری مقدم از بستری ۶۶ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا خبر داد و گفت: امروز در قله پیک بیماری کرونا هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«فرید بصیری مقدم» امروز(یکشنبه، ۱۶ آذر) در جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان که در محل دفتر فرماندار برگزار شد، اظهارکرد: از ابتدای ماه جاری تاکنون ۷۱ فرد مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان شهید بهشتی آستارا شناسایی شدند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ فرد مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی آستارا بستری شدند.

 

وی از بستری ۶۶ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا خبر داد و تصریح کرد: امروز در قله پیک بیماری کرونا هستیم.

 

بصیری مقدم ابراز امیدواری کرد با اعمال محدودیت ها آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در شهرستان آستارا کاهش یابد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا افزود: مردم باید پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا شهرستان آستارا از وضعیت قرمز خارج شود.

 

وی به گشت های کارشناسان بهداشت محیط از واحدهای صنفی شهرستان آستارا اشاره کرد و گفت: در ۶ روز گذشته ۶۶۳ مورد بازدید از اصناف صورت گرفته است.

 

بصیری مقدم افزود: در این مدت ۴۶ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن محدودیت ها، پلمپ شدند.

 

*غربالگری روستاهای بخش مرکزی به پایان رسید

«فردوس واحدی پور» نیز در این جلسه گفت: روز گذشته پایش و غربالگری روستاهای بخش مرکزی آستارا به پایان رسید.

 

فرمانده حوزه بسیج شهید اژدرپور باغچه سرا خاطرنشان کرد: تمام تلاش بسیجیان این است میزان مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان آستارا کاهش یابد.

کد خبر 1000870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha