تشکل دانشجویی فرصت رشد و بلوغ فکری را برای دانشجو فراهم می کند

تنگاب جهرمی گفت: تشکل دانشجویی می تواند فرصت رشد و بلوغ فکری را در کنار رشد علمی برای دانشجو فراهم کند و دانشجو و جنبش دانشجویی باید در برابر بی عدالتی ها ساکت نماند و با استکبار و تجمل گرایی مبارزه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا تنگاب جهرمی»، امروز (یکشنبه 16 آذر) در نشست خبری مجازی تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با موضوع رسالت تشکل های دانشجویی در دهه پنجم انقلاب اسلامی گفت: دانشجویان، مسئولان و تشکل های دانشجویی باید یک جنبش نرم افزاری و عمیق در اختیار کشور بگذارند.

دبیر ستاد یادواره دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: دانشجویان در دوران چهار، 6 و هفت ساله تحصیل خود باید با روشنفکری خود باعث نوآوری علم در کشور شوند.

وی اضافه کرد: دانشجوی حقیقی باید شرایط زمان خود را درک کند و با توجه به موضوعات زمان تصمیم بگیرد و در زمینه عدالت خواهی و علم اندوزی نیز فعال باشد.

تنگاب جهرمی تاکید کرد: تشکل دانشجویی می تواند فرصت رشد و بلوغ فکری را در کنار رشد علمی برای دانشجو فراهم کند و دانشجو و جنبش دانشجویی باید در برابر بی عدالتی ها ساکت نماند و با استکبار و تجمل گرایی مبارزه کند.

کد خبر 1000893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha