برنامه های کانون پرورش فکری فارس به مناسبت روز معلولان در فضای مجازی پخش می شود

کامرانی گفت: اجرای برنامه‌های روز جهانی معلولان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با عنوان «بر بال فرشتگان» در فضای مجازی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید رضا کامرانی»، امروز (یکشنبه 16 آذر) با اشاره به آغاز برنامه‌های روز جهانی معلولان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: این برنامه ها از 13 آذر و با عنوان «بر بال فرشتگان» در فضای مجازی آغاز شده است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: شعار برنامه های امسال روز جهانی معلولان، «با توانایی‌های متفاوت آینده را خواهیم ساخت» است.

وی اضافه کرد: برگزاری این برنامه ها موجب فرهنگ سازی مطلوب برای ایجاد جایگاه مناسب برای معلولان در نگاه کودکان و نوجوانان خواهد شد و حس برابری و همدلی آنها را تقویت می کند.

کامرانی اعلام کرد: این برنامه ها با مضامین فرهنگی، هنری و ادبی به نشانی KPF.IR  و نشست قصه‌گویی با عنوان «یکی بود یکی نبود» در صفحه اینستاگرام قصه‌گویی استان ویژه‌ کودکان ونوجوانان نابینا قابل بازدید است.

 وی ادامه داد: «نشست روشن ‌دلانه» نیز با حضور مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در اسکای‌روم برگزار می‌شود.

کامرانی از اهدای کتاب‌های صوتی به کودکان و نوجوانان نابینای موسسه «یاوران شب چراغ شیراز» خبر داد و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در هفته جاری به پخش کلیپ، معرفی مرکز فراگیر کانون فارس برای مخاطبان مجمع معلولان فارس و ... نیز می پردازد.

کد خبر 1000900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha