رایزنی مدیرکل امداد مازندران برای جذب حامی ایتام در سپاه کربلا

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به طرح های«امواجی از بهشت» و «هرکارمند حامی یک فرزند معنوی»، گفت: مردم مازندران به نیابت از شهدا حامی ایتام هستند و انتظار می رود پاسداران سپاه کربلا نیز باپرداخت حداقل ۱۰هزار تومان در ماه حامی ایتام و محسنین شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(16آذر) در نشست با حجت الاسلام والمسلمین«غلامحسین تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» ازجمله طرح‌های مهمی است که از سوی معاون اول ریاست جمهوری به استانداران ابلاغ‌شده و دبیرخانه این طرح در استانداری مازندران راه‌اندازی شده، گفت: ۹۴ هزار کارمند در استان مازندران وجود دارد که امید است کارمندان استان با پیوستن به این طرح کمک کار امداد استان در خدمت رسانی به ایتام و محسنین باشند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران افزود: سرانه ایتام به ازای هر فرد 350 هزار تومان است و در تلاشیم تا با اجرای این طرح این سرانه حمایتی را به 750 هزار تومان تا 800هزار تومان برسانیم.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه بابیان اینکه درصدد جلب مشارکت حداکثری کارمندان دستگاه های دولتی و خصوصی استان جهت تقبل حمایت معنوی از ایتام هستیم تا دانش آموز و دانشجویی  به دلیل فقر و تنگدستی از تحصیل بازنماند.

 

وی به طرح «امواجی از بهشت» به عنوان یک طرح هم راستا با طرح «هرکارمند حامی یک فرزند معنوی» اشاره کرد و یادآورشد: بسیاری از مردم خیر اندیش مازندران به نیابت از شهدای دفاع مقدس، دفاع از حرم و سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی حامی معنوی ایتام هستند و انتظار می رود پاسداران سرافراز سپاه کربلا نیز به صورت مستقیم با شیوه کسر از حقوق ماهانه حداقل 10هزار تومان حامی معنوی ایتام و محسنین شوند.

 

حجت الاسلام عالیشاه در بخش دیگر از سخنانش به همکاری گروه های جهادی بسیج با کمیته امداد استان برای احداث و تکمیل واحد های مسکونی مددجویی اشاره کرد و از مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا خواستار تسهیل روند احداث مسکن 8واحدی مددجویی شهرستان رامسر شد.

کد خبر 1000903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha