برنامه های گرامیداشت روز دانشجو در گلستان به صورت مجازی برگزار شد

حجت الاسلام طاهری گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امسال برنامه های روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی گلستان بر بستر فضای مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام «سید علی طاهری» با گرامیداشت روز دانشجو به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سالروز شهادت تعدادی از دانشجویان که در مسیر مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی جان خود را فدا کردند به عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است.
 
 
 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان یاد و خاطر شهدای دانشجو را گرامی داشت و ادامه داد: امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا امکان برگزاری تجمعات و مراسم ها به مناسبت روز دانشجو وجود ندارد.
 
 
وی تصریح کرد: امسال به مناسبت روز دانشجو برنامه های مختلفی توسط کانون ها و تشکل های دانشجویی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان تدارک دیده شده است و این برنامه ها برای پیشگیری از شیوع کرونا در فضای مجازی و به صورت وبینار برگزار شده است.
 
 
حجت الاسلام طاهری بیان کرد: در برنامه هایی که امروز به مناسبت روز دانشجو در فضای مجازی برگزار شده موضوعات مختلفی در دستور کار قرار گرفت و وظایف دانشجویان در قبال انقلاب اسلامی، مردم و کشور با حضور کارشناسان برنامه برگزار شد.
کد خبر 1000906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha