کاهش موارد ابتلا به کرونا در دزفول 

قمیشی با بیان اینکه شیب ابتلا به کرونا در دزفول کاهش یافته است گفت: محدودیت‌‌های کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نقش بسزایی در کاهش کرونا داشته لذا شهروندان همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی را تا واردات واکسن رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی قمیشی» امروز (یکشنبه ۱۶ آذر) در جمع خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در دزفول اظهار کرد: در روزهای اخیر روند ورود افراد به بیمارستان بزرگ دزفول، آمار بستری‌ها و میزان مثبت شدن تست‌های کرونا در این شهرستان با یک شیب ملایم رو به کاهش بوده است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: یکی از علل اصلی کاهش آمار مبتلایان به کرونا در دزفول رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و اعمال محدودیت‌های کرونایی بوده است اما این وضعیت شکننده بوده و نباید دلیلی شود تا مردم نسبت به رعایت موازین بهداشتی کم توجه شوند.

 

وی با تاکید بر تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان عنوان کرد: با توجه به کاهش مراجعات به بیمارستان دزفول، کادر درمان بیمارستان تقویت شده و آموزش‌های لازم نیز در این شرایط نسبتاً مطلوب به کادر درمان و پرسنل بیمارستان ارائه شد که همین امر در کاهش موارد مرگ‌ومیر تأثیر مطلوبی داشته است.

 

قمیشی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی در کاهش این بیماری تاثیر داشته اضافه کرد: محدودیت‌های کرونایی، کسب و کار، تفریح، رفت و آمد و زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده  اما جان مردم برای ما مهم‌تر است، لذا از مردم تقاضا می‌شود از این وضعیت خسته نشوند و پروتکل‌های بهداشتی را تا زمان تأمین واکسن کرونا رعایت کنند چرا که این اقدام به نوعی همکاری با کادر درمانی است.

 

وی یاد آور شد: قطعاً در چند ماه آینده با تأمین واکسن کرونا زندگی به روال عادی بازخواهد گشت اما در این ایام نیز باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه وجود داشته باشد.

 

کد خبر 1000916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha