آغاز به کار سی و دومین جشنواره تئاتر استان همدان در فضای مجازی

احسانی گفت: سی و دومین جشنواره تئاتر استان همدان به دلیل محدودیت های کرونا در فضای مجازی از ۱۶ تا ۲۰ آذر ماه جاری در حال برگزاری است.

«احمد رضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:سی‌و دومین جشنواره تئاتر استان همدان از  ۱۶ تا ۲۰ آذرماه جاری با حضور هشت گروه نمایشی به صورت مجازی در حال برگزاری است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود:  هیأت انتخاب و داوری این دوره از جشنواره متشکل از آقایان عباس شیخ بابایی، محمد جواد کبودرآهنگی، محمد قاسمی، کیانوش بهروز پور و حسین صفی، ۷ نمایش را برای اجرا در بخش رقابتی و یک نمایش را در بخش خارج از مسابقه معرفی کرده است.

 

وی با تاکید بر اینکه این دوره از جشنواره به صورت مجازی برگزار خواهد شد؛ خاطرنشان کرد: پخش زنده نمایش ها از طریق صفحه اینستاگرام اداره کل به نشانی  Hamedan.farhang@  و صفحه http://Aparat.com/hamedan.farhang در آپارات  انجام می شود.

 

وی ادامه داد: تماشاگران تا ۲۴ ساعت پس از هر اجرا فرصت دارند تا در نظر سنجی که در استوری همین صفحه قرارداده می‌شود، شرکت کرده و بر اساس میزان رضایتمندی، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

 گفتنی است، در نخستین روز آغاز بکار، نمایش‌های «رویای عقیم» و «سرباز برجک شماره ۳۷» را به صورت مجازی روی صحنه برد تا تجریه متفاوت و جدیدی را برای اجرای تئاتر شاهد باشیم.

 

 

کد خبر 1000940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha