مخلوط شن و نمک برای برف و یخبندان زمستان ذخیره شد

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: مخلوط شن و نمک برای برف و یخبندان زمستان در این شهرستان ذخیره شد.

«حمید جوان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: دوهزار تُن مخلوط شن و نمک برای رفع یخبندان راه‌های ارتباطی این شهرستان در فصل بارش‌های زمستانی ذخیره شده است.

 

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان بیان کرد: این میزان شن و نمک برای بازگشایی ۱۷ محور اصلی و فرعی به طول هزار و ۱۰۰ کیلومتر استفاده خواهد شد.

 

 

جوان عنوان کرد: در پی اخطارهای سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی در سطح کشور و ورود این سامانه به استان تمامی تیم‌های راهداری شهرستان به حالت آماده باش در آمده اند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: هم‌اکنون، ۳۰ نفر نیروی راهداری و ۱۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در سطح محورهای از پیش تعیین شده شهرستان مستقر هستند که ماشین آلات برف روب اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان تعمیر و تجهیز شده و راهداران آماده حضور به موقع در جاده ها و گردنه های برفگیر هستند.

 

 

وی تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد محورهای کوهستانی را دارند ضمن رعایت نکات ایمنی در رانندگی، زنجیر چرخ، تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

 

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان ادامه داد: شهرستان شیروان ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که ۷۰ درصد آن مربوط به مناطق کوهستانی است.

 

 

به گفته جوان از کل راه های روستایی این شهرستان ۴۸۰ کیلومتر آسفالته است.

 

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1001038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha