بهره‌مندی ۲۳۹ فرزند مددجوی آذربایجان‌غربی از تسهیلات نظام وظیفه

سهندی گفت: از ابتدای سال جاری، ۲۳۹ نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت در آذربایجان‌غربی از خدمات متعدد نظام وظیفه بهره‌مند شده‌اند.

«عزیز سهندی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: از ابتدای سال جاری، 239 نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت در آذربایجان‌غربی از خدمات متعدد نظام وظیفه بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی ادامه داد: از ابتدای امسال، 24 نفر از فرزندان مددجویان آذربایجان‌غربی با بررسی کارشناسانه شرایط، از معافیت‌ سربازی بهره‌مند شده‌اند.

این مسئول افزود: همچنین 10 نفر از سربازان وظیفه تحت حمایت استان از کاهش تعرفه کاهش خدمت و 205 نفر از سربازان وظیفه تحت حمایت استان نیز از امتیاز انتقال محل خدمت بهره‌مند شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: افزایش حقوق سربازان وظیفه و اهتمام در مساعد کردن زمینه معافیت و کسری خدمت وظیفه برای سربازان و مشمولان واجدالشرایط از اهم اهداف و اقدامات کمیته امداد آذربایجان‌غربی در حوزه خدمات خدمت مقدس سربازی است.

سهندی بیان کرد: هم اکنون 549 نفر از فرزندان مددجویان آذربایجان‌غربی در حال گذراندن خدمت مقدس سربازی بوده که 218 نفر از آنان مجرد و 331 نفر نیز متاهل هستند.

کد خبر 1001061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha