کرونا در لرستان با مدیریت صحیح به خوبی مهار شد

خادمی گفت: لرستان در زمینه مقابله با بیماری کرونا با در نظر گرفتن محدودیت در امکانات، بیشتر از انگیزه هایش بهره برد .

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، «سید موسی خادمی» امروز(17 آذر) در جلسه بررسی وضعیت اجرای طرح سپهبد شهید سلیمانی، اظهار داشت: بیماری کرونا با مدیریت صحیح در استان به خوبی مهار شده و در اکثر مواقع خوشبختانه دچار بحران نشدیم و مرگ و میر ناشی از این بیماری از میانگین کشور بالاتر نرفت .


استاندار لرستان افزود: استان لرستان در زمینه مقابله با بیماری کرونا با در نظر گرفتن محدودیت در امکانات، بیشتر از انگیزه هایش بهره برد و در این راه مردم و مسئولین همکاری قابل قبولی داشته اند .


وی تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح سپهبد شهید سلیمانی تاکنون مجموعه سپاه حضرت ابوالفضل به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت های استان، با تمام امکانات در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی اقدامات بسیار ارزنده‌ای برای مقابله با بیماری انجام داده و هر جا که تشخیص به نفع مردم بود به خوبی وارد عمل شد .
 

خادمی با اشاره به لزوم بهره گیری از امکانات وارد شده به استان در زمینه مقابله با کرونا، افزود: دستگاه سی تی اسکن تحویل داده شده به شهرستان الشتر لازم است در اسرع وقت راه اندازی شده و مردم از خدمات آن استفاده کنند .

وی ابراز کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی در استان برای اجرای طرح شهید سلیمانی ضرورت دارد اعتباری که وزارت بهداشت به استان قول داده است به زودی در اختیار استان قرار گیرد .

استاندار لرستان با تاکید بر لزوم انتقال مشکلات استانها به مرکز برای رفع آنها، گفت: تأمین منابع مالی طرح مورد نظر در اسرع وقت بسیار مهم است و اجرای این طرح در مدت زمان مشخص شده مستلزم اختصاص این منابع به استان است.

کد خبر 1001072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha