طلاب بسیجی پیشتاز در خدمت رسانی/ امداد رسانی مسجد محور با حضور طلاب

حجت الاسلام رجبی گفت: طلاب بسیجی همواره به ویژه در ایام کرونا پیشتاز در امر خدمت رسانی به هم استانی ها هستند.

حجت الاسلام «ابوافضل رجبی» با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت بسیج همه جانبه و حضور همگان در عرصه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: طلاب بسیجی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و استان مرکزی با حضور فعال خود در بخش های مختلف به امر خدمت رسانی به افراد جامعه پرداختند و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نکردند.

 

مسئول بسیج طلاب سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه جهاد خدمت رسانی ادامه دارد، افزود: ۴۵ طلبه بسیجی در آرامستان‌های استان امورات شرعی جان‌باختگان کرونا را انجام می دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: آئین غسل و کفن جان‌باختگان ناشی از کرونا یکی از مهمترین دغدغه‌های علما و مردم بود که طلاب در رفع این دغدغه نقش ممهی ایفا می‌کنند.

 

این مقام مسئول به فعالیت طلاب بسیجی در بخش های دیگر نیز اشاره کرد و ادامه داد: ۱۵۰ طلبه برادر و ۱۰۰ طلبه خواهر در رزمایش امداد رسانی به آسیب دیدگان کرونا، به صورت مسجد محوری حضور دارند.

 

مسئول بسیج طلاب سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: علاوه بر این طلاب در حوزه‌های مختلف همچون رسیدگی به بیماران، توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه وسایل مورد نیاز این قشر و ضدعفونی و گندزدایی محلات فعالیت می‌کنند.

 

حجت الاسلام رجبی گفت: حضور طلاب و روحانیون در صحنه سبب ایجاد امید در بین افراد جامعه می شود و این مهم راهی برای ایجاد همدلی و همراهی هر چه بهتر افراد با یکدیگر است.

کد خبر 1001074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha