راسک در وضعیت زرد کرونا قرار گرفت

فرماندار راسک گفت: با همراهی مردم با ستاد شهرستانی مبارز با کرونا، راسک از و ضعیت نارنجی به وضعیت زرد تغییر کرد.

«سلیم کدخدا» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در راسک در قالب کمیته های مراقبت و رهگیری، حمایتی و نظارت و پایش، ستاد مقابله با کرونای شهرستان آغاز به کار کرد.

 

فرماندار راسک ادامه داد: این کمیته ها شامل 25 نفر از نیروهای داوطلب هلال احمر و 650 نفر از نیروهای بسیجی و تیم های بهداشتی و درمانی هستند که در سطح شهرستان فعالیت می کنند.

 

کدخدا تصریح کرد: با آغاز بکار محدودیت های کرونایی آمار فوتی ها و مبتلاشدگان به بیماری کرونا در  راسک کاهش یافته است.

 

وی افزود: راسک یکی از شهرهای سیستان و بلوچستان است که کمتر در معرض خطر بیماری کرونا قرار دارد و در شرایط نارنجی قرار داشت اما بعد از اعمال محدودیت ها  در ارزیابی های به عمل آمده شهرستان راسک به لحاظ کرونا در وضعیت زرد کرونا قرار گرفته است و دلیل آن همراهی مردم با ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا بوده است.

 

کدخدا تصریح کرد: با ابلاغ محدودیت های کرونایی فعالیت واحدهای صنفی به حالت تعلیق در آمد، مدارس تعطیل و اقامه نمازهای جماعت و جمعه، جشن عروسی و تشریفات عزا ممنوع شد.

 

وی افزود: انتظار می رود ائمه جمعه بیشتر از هر زمان دیگر با ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا همکاری داشته باشند تا چرخه کرونا در راسک قطع شود.

 

فرماندار راسک از پلمپ 38 واحد صنفی خبر داد و یادآور شد: برخی از واحدهای صنفی و دست فروشان محدودیت های کرونایی را رعایت نمی کنند که در این باره برخورد قانونی با خاطیان می شود.

کد خبر 1001154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha