تهیه ۱۹۲ بسته مواد غذایی و لوازم التحریر توسط بانوان بسیجی در جهرم

زارعی گفت: بانوان بسیجی جهرم در اجرای مرحله دیگری از طرح «کمک مومنانه» با تهیه ۹۶ بسته مواد غذایی و ۹۶بسته لوازم التحریر در کمک به محرومان و مستمندان جامعه سهیم شدند.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای اجرای سومین مرحله از طرح «کمک مومنانه»، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سطح شهرستان جهرم همچون مراحل پیشین همکاری و همیاری داشته اند.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: خواهران بسیجی نیز که همواره در برنامه های خیرخواهانه به صورت فعال مشارکت دارند این بار نیز پای کار آمده و در تهیه و توزیع بسته های معیشتی فعالیت داشتند.

 

وی بیان کرد: حوزه مقـاومت بسیج «فاطمه الزهرا (س)» در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری اقدام به تهیه ۹۶ بسته معیشتی در این مرحله از طرح «کمک مومنانه» کرده است.

 

زارعی ادامه داد: برای تهیه این بسته هزینه ای افزون بر 96 میلیون ریال جمع آوری شده و اقلام مورد نیاز خانواده های کم بضاعت خریداری شده است.

 

 مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم همچنین با اشاره به اینکه در این طرح ۹۶ بسته لوازم التحریر به ارزش ۳۰ میلیون ریال تهیه شده است، خاطرنشان کرد: بسته های لوازم التحریر و مواد غذایی در قالب طرح کمک های مومنانه جهت خانواده های آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا توزیع شده است.

کد خبر 1001156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha