آغاز به کار دوباره ناوگان اتوبوسرانی و مترو در شیراز

طهماسبی گفت: با دستور شهردار شیراز، ناوگان اتوبوسرانی و مترو در شیراز از روز ۱۸ آذر و با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مسعود طهماسبی»، امروز (دوشنبه 17 آذر) از آغاز به کار مجدد ناوگان حمل و نقل شهری در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: با دستور شهردار شیراز، ناوگان اتوبوسرانی و مترو در شیراز از روز 18 آذر و با  رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز به کار خواهد کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز افزود: این تصمیم با هدف کاهش مشکلات شهروندان اتخاذ شده است تا شهروندان به شبکه حمل و نقل عمومی  دسترسی داشته باشند.

وی اضافه کرد: البته لازم است تا شهروندان استفاده از ماسک و رعایت مسائل بهداشتی را جدی بگیرند و فاصله گذاری اجتماعی را نیز در هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی رعایت کنند.

طهماسبی با اعلام ساعات کاری مترو عنوان کرد: قطار شهری در شیراز با سر فاصله 15 دقیقه از ساعت 6 و 30 دقیقه تا 19 به ارائه خدمات می پردازد.

وی تصریح کرد: گرچه حمل و نقل عمومی از عوامل شیوع کرونا است اما تعطیلی آن نیز برای شهروندان مشکلاتی ایجاد کرده و برای رفع این مشکلات، راه اندازی مجدد اتوبوس و مترو در شهر شیراز در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 1001158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha