کانون های فرهنگی هنری مساجد با اجرای طرح ملی «ایران قوی» محک می‌خورند

سقاء گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با اجرای ویژه برنامه های طرح ملی «ایران قوی» محک می خورند خورند و این امتیازها زمینه مشارکت در دومین دوره رویداد ملی «فهما» نیز خواهد بود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح ملی «ایران قوی» با هدف نگاه کیفی به برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های مساجد طرح ریزی شده است و اجرای آن توانسته شور و نشاط به فعالیت های فرهنگی محلات بخشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با اجرای ویژه برنامه های طرح ملی «ایران قوی» محک می خورند و این امتیازها زمینه مشارکت در دومین دوره رویداد ملی «فهما» نیز خواهد بود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این طرح در استان اردبیل با مشارکت بیش از 580 کانون فرهنگی هنری در قالب 3 شبستان و ۱۲ رواق اجرا می شود و تمامی فعالیت های کانون ها در سامانه بچه های مسجد ثبت خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری برتر کشور در طرح ملی «ایران قوی» 22 بهمن ماه همزمان با دهه فجر معرفی و 18 اسفندماه همزمان با سالروز تاسیس کانون های مساجد تجلیل خواهند شد.

 

سقاء عنوان کرد: کانون های مساجد استان باید در چهار محور قرآن و سیره اهل بیت(ع)، مسجد و گام دوم انقلاب، پیشرفت و امید به آینده، مقاومت و عزت ایرانی فعالیت های خود را برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» برنامه ریزی کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: شناسایی و توانمند سازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان «ایران قوی» و ترویج روحیّه، امید و تلاش و نیز حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی از مهمترین اهداف این طرح است.

 

سقاء خاطر نشان کرد: این طرح در راستای اجرای ماموریت مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به جوانان پیگیری می شود و تلاش خواهیم کرد تا مفاد بیانیه گام دوم انقلاب در برنامه های فرهنگی و هنری کانون های مساجد گنجانده شود.

 

کد خبر 1001193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha