بيش از ۲ تن گوشت غيربهداشتی و فاقد مجوز در منجيل كشف شد

فیضی از كشف ۲ تن و ۴۰۰ كيلوگرم گوشت مرغ غير بهداشتی و فاقد مجوز حمل در بازرسی از يك دستگاه خودرو نيسان در شهر منجيل خبر داد.

«حميدرضا فيضی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان اظهارکرد: ماموران كلانتری 13 منجيل حين گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به يک دستگاه خودرو باری نيسان كه از مسير شمال به جنوب در حركت بود، مشكوک شده و برای بررسي بيشتر آن را متوقف كردند.
 
 
فرمانده انتظامي رودبار به كشف 2 تن و 400 كيلوگرم گوشت مرغ غيربهداشتی و فاقد مجوز حمل در بازرسی از خودرو مورد نظر اشاره كرد و افزود: خودرو نيسان به پاركينگ منتقل و گوشت‌های كشف شده تحويل اداره دامپزشكی شد.
 
 
وي با بيان اينكه متهم 36 ساله اين پرونده به مرجع قضائی معرفی شد تصريح كرد: كارشناسان ارزش گوشت‌های كشف شده را 360 ميليون ريال برآورد كردند.
 
 
 
این مقام انتظامی همچنین ادامه داد: ماموران يگان امداد حين گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به 6 دستگاه كاميون كه از مسير جنوب به شمال در حركت بودند، مشكوک شده و برای بررسي بيشتر آنها را متوقف كردند.
 
 
فیضی افزود: در بازرسی از اين كاميون‌ها، هفت هزار و 820 قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت كشف شد.
 
 
وی با بيان اينكه برابر دستور قضائی رانندگان 31، 33، 36،40، 43 و 59 ساله خودروهای مورد نظر به همراه مرغ‌های كشف شده برای سير مراحل قانونی به اداره دامپزشكی ارجاع داده شدند اظهار داشت: كارشناسان ارزش طيور كشف شده را 2 ميليارد و 340 ميليون ريال اعلام كردند. 
 
 
فيضي تصريح كرد: حمل دام و طيور بايد با مجوز‌های مربوطه انجام شود در غير اين صورت جزء محموله‌های غير‌مجاز محسوب می‌‌شوند.
 
 
 
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پايان با بيان اينكه مواد پروتئيني به علت فسادپذير بودن بايد با اخذ مجوزهای قانونی و به وسيله خودروهای مخصوص يخچالدار با شرايط ويژه حمل شوند از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.
 

 

کد خبر 1001206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha