احداث ۲۰خانه مددجویی به همت مدیرعامل کارخانه آب بند بابل/ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران حامی ایتام شد

حجت الاسلام عالیشاه از احداث ۲۰ خانه مددجویی به همت مدیرعامل کارخانه تولیدی صنعتی آب بند شهرستان بابل در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این مدیر نیک اندیش تلاش دارد علاوه بر احداث مسکن برای کارگران این کارخانه، به خانه دارشدن مددجویان نیز کمک کند.

حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با محوریت رایزنی درخصوص پیوستن کارکنان این اداره کل به طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» و اشتغال مددجویان اشاره کرد و گفت: پیرو مذاکره «حسین حسن نژاد» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران این دیدار انجام شد و برای اجرای این طرح در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پیگیری های لازم انجام شد قرار شد فرم های طرح ایتام و اکرام در اداره کل و شهرستان ها توزیع شود و پس از تکمیل به کمیته امداد تحویل دهند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران یادآورشد: مقرر شده هر یک از کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان حمایت از یک یا چند یتیم را با پرداخت حداقل 10هزار تومان به صورت ماهانه عهده دار شوند.

 

حجت الاسلام عالیشاه به اقدام خداپسندانه«کامران اصغری» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برای پیوستن به طرح«هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» اشاره کرد و ادامه داد : این مدیرکل نیک اندیش حامی 5فرزند معنوی شدند.

 

همچنین از فعال شدن کارگروه های اشتغال با هدف تسریع ایجاد شغل برای مددجویان امداد استان خبر دادو گفت: تلاش داریم کارگروه اشتغال  با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فعال شود تا کارگروه ها جلسات مجزایی برای تشکیل پرونده، جذب اعتبار، معرفی به بانک و نظارت بر طرح های اشتغال زایی داشته باشند.

 

وی اظهار امیدواری کرد خروجی جلسات این کارگروه ها جذب اعتبار اشتغال استان باشد.

 

حجت الاسلام عالیشاه از احداث 20 واحد مسکونی ویژه مددجویان امداد استان به همت مدیرعامل کارخانه تولیدی صنعتی آب بند شهرستان بابل در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: این مدیر نیک اندیش تلاش دارد علاوه بر احداث مسکن برای کارگران این کارخانه، 20 واحد مسکونی احداث و برای استفاده مددجویان دراختیار کمیته امداد استان قرار دهد.

 

وی یادآورشد: بخشی از زمین که برای احداث این واحد های مسکونی مددجویی در نظر گرفته شد  در بافت روستا قرار ندارد و قرار شد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران  از طریق رایزنی با «عزیزا... شهیدی فر»رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، شرایط قرار گرفتن این واحد های مددجویی را در بافت روستا فراهم نماید تا مسکن برای محرومین احداث شود.

کد خبر 1001228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha