رانندگان در محورهای ارتباطی جنوب کرمان با احتیاط تردد کنند

مجتبی رئیسی گفت: با توجه به بارش باران و لغزنده بودن برخی از محورهای ارتباطی منطقه، رانندگان با احتياط بيشتر تردد كنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «مجتبی رئیسی» با بيان اين مطلب كه کلیه محورهای ارتباطی جنوب کرمان باز است، گفت: با توجه به بارش باران و لغزنده بودن برخی از محورهای ارتباطی منطقه، رانندگان با احتياط بيشتر تردد كنند.





سرپرست معاونت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان كرمان افزود: تصاوير دریافتی از دوربين های نظارت تصویری و گشت های راهداری در سطح محورهای ارتباطی جنوب کرمان حكايت از بارش باران در محورهای حوزه استحفاظی این  منطقه دارد.





وی ادامه داد: هشدارهای سازمان هواشناسی برای امروز در جنوب كرمان، بارش پراکنده باران و رعد و برق پيش بينی شده از اين رو رانندگان باید با احتياط در جاده های جنوب کرمان تردد و با گشت های راهداری همکاری كنند.






رئیسی با اشاره به آماده باش ۱۷٠ نفر راهدار و ۱۳۵ دستگاه راهداری، بیان کرد: رانندگان می بایست هنگام بارندگی در جاده ها جوانب احتياط را رعايت کرده و به توصيه های راهداران اطلاعيه های مركز مديريت راه ها كه از طريق رسانه ها و فضای مجازی اطلاع رسانی می شود، توجه كنند.






سرپرست معاونت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان كرمان تصريح كرد: رانندگانی كه در هنگام بارندگی در حاشيه راه ها توقف می كنند، توجه داشته باشند در اين مواقع ديد راننده و خودروی در حال حركت به دلیل شرايط جوی، كاهش می يابد و خطر برخورد را افزايش می دهد.





وی با تاكيد بر اين كه هم اكنون کلیه محورهای جنوب استان باز و تردد در آن جريان دارد، اظهار کرد: به منظور احتمال شديد بارندگی در ارتفاعات و جاری شدن سيلاب در رودخانه ها، احتمال سيلابی شدن آبنماها وجود دارد.





 رئیسی با اشاره به آماده باش مركز مديريت راه ها برای رصد وضعيت جوی و هماهنگی گشت های راهداری، ابراز کرد: مركز مديريت راه ها با شماره تماس 141 آماده دريافت گزارش های تخريب محورها و اطلاع رسانی از وضعيت جوی جاده ها برای مسافران و رانندگان است.




 
سرپرست معاونت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: از آغاز بارندگی های شب گذشته تاکنون هیچ گونه خسارتی به راه ها و محورهای ارتباطی جنوب استان وارد نشده است.

کد خبر 1001260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha