کاهش تردد در معابر استان گلستان/ هوشیاری رانندگان کاهش تصادفات را در پی دارد

مهاجر بسطامی گفت: : با توجه به محدودیت های کرونایی کاهش تردد ها را در تمامی معابر درون شهری و برون شهری استان شاهد هستیم.

«عباس مهاجر بسطامی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به محدودیت های کرونایی کاهش تردد ها را در تمامی معابر درون شهری و برون شهری استان گلستان شاهد هستیم.

 

رئیس پلیس راهور استان گلستان ادامه داد: در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نیاز است که همشهریان از تردد غیرضرور در جامعه خودداری کنند و ترددهای خود را به حداقل برسانند.

 

مهاجر بسطامی بیان کرد: رعایت قوانین و مقررات رانندگی از مجموعه ای از بایدها و نبایدها تشکیل می شود و رانندگان در حین رانندگی نباید از تلفن همراه استفاده کنند، سرعت غیرمجاز، عدم عبور از چراغ قرمز از دیگر نکاتی است که رانندگان نباید اقدام کنند و بایدهایی مثل توقف و کاهش سرعت در هنگام عبور عابرپیاده از خطوط جاده اقدام کند و این مسائل می تواند منجر به کاهش میزان تصادفات خواهد شد.

 

وی گفت: باید همه با احترام گذاشتن به قانون شرایطی را فراهم کنیم که میزان تصادفات به کمترین حد خود برسد و بسیاری از ریشه تصادفات ما به دلیل عامل انسانی است.

 

رئیس پلیس راهور استان گلستان بیان کرد: هوشیاری رانندگان در حین رانندگی بسیار حائز اهمیت است و سلامت خودرو و جاده از عواملی دیگری است که می تواند در تصادفات نقش داشته باشد ولی آنچیزی که می تواند جلوی بروز تصادفات را بگیرد این هوشیاری و دقت عمل رانندگان است.

کد خبر 1001289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha