بازگشایی ۵ مسجد با حضور ۲۵۰ نمازگزار برای نماز جمعه از روز ۱۱ دسامبر

پنج مسجد اندونزی از روز ۱۱ دسامبر (جمعه ۲۱ آذر) با حضور ۲۵۰ نمازگزار نمازهای جمعه را برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « channelnewsasia»،پنج مسجد اندونزی از روز 11 دسامبر (جمعه 21 آذر) با حضور 250 نمازگزار نمازهای جمعه را برگزار می کنند.

 

شورای مذهبی اسلامی سنگاپور در این باره گفت: هر یک از مساجد انتخاب شده برای برگزاری نمازهای جمعه پنج بخش که در یک از آنها 50 نمازگزار می توانند به نماز بایستند در نظر می گیرند.

 

این پنج مسجد شامل مسجد «الاصلاح»،مسجد «الاسغفار»،مسجد «دارالغفران»،مسجد «السیافه» و مسجد «الخیر» هستند.

 

مساجد در سنگاپور به تدریج بر تعداد فضاهای موجود برای برگزاری نماز جمعه افزوده اند.

 

شورای مذهبی اسلامی سنگاپور در این باره گفت: کسانی که در نمازهای جماعت شرکت می کنند بسیار مورد تشویق قرار می گیرند که از اپلیکیشن «TraceTogether» برای ثبت نام به منظور ورود به مساجد استفاده کنند.

 

در حال حاضر روزهای 11 دسامبر و 18 دسامبر فقط برای کسانی که در 20 نوامبر یا بعد از آن هیچ گونه رزرو برای شرکت در نماز جمعه نداشته اند ، باز است.

 

بر اساس بیانیه شورای مذهبی اسلامی سنگاپور رزروهای یک روزه همچنین هر جمعه از ساعت 10 صبح تا 2 بعدازظهر برای همه افراد آزاد است.

 

در این بیانیه آمده است: افرادی که احساس ناراحتی و بیماری می کنند یا نمی توانند در نماز جمعه شرکت کنند می توانند رزرو خود را حداقل یک ساعت قبل از شروع نماز از طریق ourmosques.commonspaces.sg/check-booking از طریق ایمیل حضور خود را لغو کنند.

کد خبر 1001312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha