برگزاری طرح ایده شو، دیده شو در حوزه مدیریت شهری بهشهر

ذبیح پور گفت: طرح ایده شو، دیده شو در حوزه مدیریت شهری بهشهر برگزار می شود تا از خلاقیت اهالی شهر برای شهر استفاده شود.

«فاطمه ذبیح پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: تلاش برای داشتن شهری ایده آل از وظایف مهم همه ما و شهروندان است و به همین دلیل تلاش داریم تا با استفاده از توان شهروندان برای هر چه بهتر شدن حوزه مدیریت شهری گام برداریم.

 

مسئول روابط عمومی شهرداری بهشهر افزود: ارتباط تنگاتنگ متخصصان بومی و تلفیق تخصص و مهارت در مدیریت شهری یقیناً منتج به دستاوردهای مطلوب و مورد رضایت برای شهروندان خواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی شهرداری بهشهر در نظر دارد با استفاده از ظرفیت متخصصان و توان نخبگان در حوزه های مختلف، در راستای نوآوری در مدیریت شهری به ثبت رویداد ایده پردازی در بازآفرینی فضای شهری اقدام کند.

 

ذبیح پور گفت: طرح ایده شو، دیده شو در حوزه مدیریت شهری بهشهر برگزار می شود تا از خلاقیت اهالی شهر برای شهر استفاده شود.

 

به گفته مسئول روابط عمومی شهرداری بهشهر، سرفصل های ایجاد شده در مدیریت شهری در حوزه عمران و شهرسازی، گردشگری، حمل و نقل و ترافیک، حوزه خدمات شهری، حوبزه سرمایه گذاری، اجتماعی، فناوری و ارتباطات است و افراد می توان ایده های خود را در این راستا برای ما ارسال کنند.

 

وی یادآور شد: زمان ارسال ایده ها از اول دی ماه لغایت 30 بهمن ماه 99 است و افراد می توانند ایده پردازی های خود در موضوعات مختلف را به ایمیل shahrdari_1312@yahoo.com  و یا وبسایت www.behshahr.ir ارسال کنند.

کد خبر 1001314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha