استاندار کرمان از روند  احداث بیمارستان فوق تخصصی ۱۵۰ تختخوابی رفسنجان‌ بازدید کرد

استاندار کرمان به همراه هیئت همراه از بیمارستان فوق تخصصی ۱۵۰ تختخوابی در حال ساخت رفسنجان بازدید کرد.

محسن‌ سالاری سه شنبه ( ۱۸ آذر) در حاشیه بازدید استاندار کرمان از  بیمارستان فوق تخصصی ۱۵۰ تختخوابی در رفسنجان که عملیات احداث آن از ۲ ماه قبل شروع شده است به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان گفت: ‌این بیمارستان در زمینی با زیربنای‌ ۳۶ هزار متر مربع توسط بخش خصوصی (خانواده خیّر نظری و تعدادی از پزشکان) احداث خواهد شد و امیدواریم ۵ سال آینده به بهره برداری برسد.

 

 


مسئول‌ دفتر فنی پروژه ساخت بیمارستان فوق تخصصی ۱۵۰ تختخوابی رفسنجان تصریح کرد: این بیمارستان ژنرال هاسپیتال است یعنی همه رشته های تخصصی را برای درمان‌ انواع بیماری ها شامل می شود و خدمات ارائه خواهد داد و شرکت سوئیکو‌ از سوئد مشاور خارجی این پروژه است  و شرکت داخلی پردیس سلامت ابن  سینا هم مجری این طرح است.

 

 


وی با اشاره به اینکه انتخاب زمین ( ضلع جنوبی میدان امام‌ حسین (ع) و صدور مجوزها انجام شده است؛ ادامه داد: طراحی، تدوین‌ نقشه ها و گودبرداری این پروژه انجام‌ شده است و با هزینه کرد بیش از ۲۷ میلیون‌ دلار در حال ساخت است و امیدواریم‌ تا ۵ سال آینده به بهره برداری برسد.

 

 

بر اساس این گزارش استاندار کرمان همچنین در سفر یک روزه خود به رفسنجان از کارخانه تولید کاشی و سرامیک برلیان و منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان‌ بازدید کرد.

کد خبر 1001373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha