سامانه پرونده های مسن و معوق دادگستری استان البرز راه اندازی شد

اعظمی با اشاره به اهمیت تحول در جریان برنامه های قضائی با هدف خدمت رسانی بهتر به مردم گفت: سامانه پرونده های مسن و معوق دادگستری استان البرز راه اندازی شد.

« حسین اعظمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اعلام خبر سامانه پرونده های مسن و معوق دادگستری استان البرز گفت: این امر با هدف برسی پرونده های قضائی و یافتن بهترین روند رسیدگی صورت گرفته است.

 

دبیرشورای تحول قضائی دادگستری استان البرز افزود: سیستم قضایی استان با درک ضرورت پرداختن به روند قضائی پرونده هایی که مدت زمانی طولانی به صورت معوق باقی مانده است، سامانه ای را به منظور رسیدگی بهتر و بیشتر به این پرونده ها راه اندازی کرد.

 

به گفته وی، تا به امروز فعالیت های حوزه رسیدگی به پرونده های مسن در قالب اعزام بازرسان از شعب مختلف قضائی انجام می شد ولی به دلیل اینکه این بازرسی های سنتی هزینه بالایی به همراه داشت همچنین دسترسی سریع به اطلاعات ممکن نبود، فرآیند جدیدی برای رسیدگی به این مهم شکل گرفت.

 

معاون منابع انسانی دادگستری استان البرز بیان کرد: در قالب این سامانه تمامی پرونده های معوق مانده از پایگاه مرکزی داده های دادگستری استخراج و در چارچوب تشکیل یک پایگاه داده ای و جامع آمارگیری انجام می شود.

 

اعظمی در پایان خاطرنشان کرد: سامانه پرونده های مسن و معوق دادگستری استان البرز هم اکنون از صفحه اصلی دادگستری استان در اختیار کارکنان قضایی و اداری قرار دارد.

 

 

کد خبر 1001417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha