اجرای ۱۲۷ مورد سه شنبه تکریم در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان

حجت الاسلام یارمحمدی از اجرای ۱۲۷ مورد سه شنبه تکریم در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبر داد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: طرح سه شنبه های تکریم یک طرح ملی است و در استان زنجان موفق شدیم این طرح را در 127 کانون فرهنگی و هنری مساجد به اجرا دربیاوریم.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی به اهداف این طرح اشاره کرد و گفت: تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد از اهداف این طرح است.

 

به گفته این مقام مسئول، مجری این طرح کانون های فرهنگی و هنری مساجد هستند و در مرحله نخست با شناسایی خانواده های شهدا، چهره های ماندگار، نوجوانان و جوانان کارآفرین و ممتاز محله که در رشته های علمی و جشنواره ها رتبه های خوبی را کسب کردند تجلیل می شود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی هدف از این طرح را تبدیل چهره های ماندگار به سرمایه های اجتماعی و الگوسازی آنان برای جوانان مسجد خواند و افزود: از خانواده های موفق و مفاخر و گروه های جهادی هم در قالب طرح سه شنبه های تکریم، تجلیل می شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان با اشاره به اینکه 382 باب کانون فرهنگی و هنری در استان زنجان فعال است، خاطرنشان کرد: کانون های مساجدی که این طرح را اجرا می کنند، در سامانه بچه های مسجد بارگذاری خواهند کرد تا از امتیازهای مربوطه برخوردار شوند.

کد خبر 1001495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha