کارگاه سبک زندگی شهدای مقاومت در حوزه هنری خوزستان برگزار می‌شود

رئیس حوزه هنری خوزستان از برگزاری کارگاه تولید محتوا با موضوع سبک زندگی شهدای مقاومت با حضور هنرمندان عراقی و ایرانی در اهواز خبر داد و گفت: این اقدام به مناسبت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

«محمد شهباز گهروئی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به همت حوزه هنری خوزستان کارگاه دو روزه تولید محتوا با حضور هنرمندان عراقی و ایرانی در اهواز برگزار می‌شود.

 

رئیس حوزه هنری خوزستان با اشاره به اینکه این اقدام در راستای عمق‌بخشی به ارتباطات بين دو ملت دوست و برادر ايران و عراق و با حضور هنرمندان كشور عراق برگزار می‌شود افزود: 20 نفر از هنرمندان عراقی با تخصص‌های عکاسی، فیلمبرداری، طراحی گرافیک و کلیپ‌سازی در این کارگاه شرکت می‌کنند.

 

وی موضوع کارگاه را سبک زندگی شهدای مقاومت به ویژه شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس دانست و اضافه کرد: آثار جهت انتشار در فضای مجازی، رسانه‌های تصویری مثل صدا و سیما و شبکه‌های برون‌مرزی انعکاس داده می‌شو.

 

شهباز گهروئی خاطر نشان کرد: این کارگاه با راهبری دو تن از هنرمندان برجسته استان امین فلاحیان و میلاد امینی موحد برگزار می‌شود و هنرمندان عراقی در کنار هنرمندان ایرانی مشارکت خواهند داشت.

 

وی ابراز اميدواری کرد: برگزاری اين برنامه‌ها بتواند به ارتباط هر چه بيشتر دو ملت و دو جامعه‌ای كه اشتراک نظرهای زيادی هم در حوزه مذهب و هم در حوزه جغرافيا دارند، منجر شود و از آنجا كه برادران عرب ما، يكی از اقوام بسيار پرافتخار خوزستان و ايران عزيز را تشكيل می‌دهند، اين ارتباطات زبانی و گفتمان‌ها ميان مردم با هنرمندان ایرانی، ارتباط خوب و تاثيرگذاری خواهد داشت.

 

کد خبر 1001527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha