تهیه و توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی از سوی هلال احمر/ مهربانی ادامه دارد

محمودی از تهیه و توزیع ۲ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان از سوی جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد.

 

« عليرضا محمودى» ضمن تاکید بر توجه همگان به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش همدلی و مواسات به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همدلی و همراهی و کمک به نیازمندان از دستورات دینی ما و کلام بزرگان بوده و هست و امروز در شرایط بحرانی بیش از پیش به این همدلی و همراهی نیازمندیم.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر همواره پیشتاز در یاری رساندن به اقشار مختلف و در مواقع بحران بوده است، افزود: امروز نیز رسالت دیگری در راستای تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی دارد که این مهم با مشارکت گسترده داوطلبان انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از مشاغل و کسب و کارها با مشکلات جدی مواجه شدند، ادامه داد: این تعطیلی ها سبب ایجاد مشکلات معیشتی برای بسیاری از خانواره ها شد که کمک به این عزیزان وظیفه همگانی است.

 

این مقام مسئول به آغاز توزیع ۲ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی که از سوی جمعیت هلال احمر استان مرکزی به مناسبت روز جهانى داوطلب اشاره کرد و گفت: رزمايش همدلی  مؤمنانه در استان مرکزی با قوت و قدرت ادامه دارد و مردم خیر و فهیم استان مرکزی همواره به فکر نیازمندان و محرومین بوده و در راستای خدمت رسانی به نیازمندان تلاش می کنند.

 

مديرعامل جمعيت هلال احمر  استان مركزى اضافه کرد: این بسته های معیشتی ویژه کمک به اقشاری است که از کرونا آسیب دیده اند و به همت پرسنل و داوطلبان این جمعیت آماده سازی شده اند.

 

محمودی ادامه داد: تمامی شعب جمعیت هلال احمر آماده جمع آوری کمک های مومنانه مردم نوعدوست استان هستند و داوطلبان این جمعیت نیز آماده همکاری در راستای اجرای رزمایش همدلی و مواسات و توزیع بسته های معیشتی و فعالیت های دیگر در این زمینه هستند.

کد خبر 1001529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha