سه طرح صنعتی در شهرستان ازنا به بهره برداری رسید

سه طرح صنعتی و اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان ازنا مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، امروز(18 آذر) با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، نماینده مردم ازنا و الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ازنا  سه طرح اقتصادی و صنعتی در شهرستان ازنا به بهره برداری رسید.

 

این سه طرح صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۶۵ میلیارد ریال و ۹۵۰ هزار یورو با اشتغالزایی برای ۵۷ نفر  در شهرستان ازنا مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

این طرح ها شامل شرکت های تولید کننده یراق آلات کابینت،  جعبه پست مخابراتی ، مفصل حرارتی و کابل مخابراتی و شرکت تولید کننده غلطک نوار نقاله و نوار نقاله می باشد.

 

شرکت افق آذین برج تولید کننده یراق آلات کابینت با ظرفیت ۳۴۰ تن در سال و قابلیت افزایش تولید تا یک هزار تن در سال، حجم سرمایه گذاری این شرکت ۳۰ میلیارد ریال و ۲۰۰ هزار یورو با اشتغال ۲۵ نفر است.

 

شرکت تک تام تولیدکننده محصولاتی همچون جعبه پست مخابراتی و مفصل حرارتی و کابل مخابراتی با ظرفیت ۸۰ هزار عدد در سال که حجم سرمایه گذاری این طرح نیز ۲۰ میلیارد ریال و ۲۵۰ هزار یورو با اشتغال ۱۲ نفر است.

 

شرکت نوین رل غرب تولید کننده غلطک نوار نقاله و نوار نقاله با ظرفیت ۸۰۰ هزار قطعه در سال، حجم سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریال و ۵۰۰ هزار یورو و اشتغال ۲۰ نفر است

 

کد خبر 1001562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha