اقدامات مثبت بیمه سلامت در حوزه بهداشت و درمان/ تعامل مسئولان بیمه سلامت با نمایندگان مجلس

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی اقدامات سازمان بیمه سلامت در حوزه بهداشت و درمان و سلامت مردم در سال های اخیر را مثبت ارزیابی کرد.

«رحمت الله نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان با اشاره به نقش و اهمیت بیمه سلامت در جامعه، گفت: سازمان بیمه سلامت در سالهای اخیر در حوزه بهداشت و درمان و سلامت مردم اقدامات و فعالیت های مثبتی را انجام داده است.

 

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات بیمه سلامت در شرایط اقتصادی کنونی و کرونایی کشور، افزود: تکریم بیمه شدگان از مهمترین اقدامات اساسی سازمان بیمه سلامت در این ایام بود که با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت به بیمه شدگان گسترش داده است.

 

نوروزی، اقدامات صورت گرفته سازمان بیمه سلامت در تحت پوشش قراردادن هزینه های درمانی بیماران کرونایی، نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک، توسعه برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع را شایسته دانست و گفت: ارائه خدمات الکترونیک به مردم نیز منجر به سهولت کار به خصوص در این شرایط شیوع بیماری کرونا شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود تعامل مثبت بین مسئولان سازمان بیمه سلامت و نمایندگان مجلس، سعی می شود تا در مجلس اعتبارات لازم را جهت حمایت از سازمان بیمه سلامت تصویب کنیم.

 

کد خبر 1001564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha