راه‌اندازی طرح یاری‌گران زندگی محله‌ای با حضور سمن‌های خوزستان

صفری از راه‌اندازی طرح یاری‌گران زندگی محله‌ای با حضور سازمان‌های مردم نهاد خبر داد و گفت: این طرح در سه حوزه پیشگیری، کار فرهنگی، درمان و صیانت فعالیت اجرا می‌شود.

«محمد صفری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: سیاست ستاد مبارزه با مواد مخدر در قالب طرح یاری‌گران زندگی در حوزه آموزش و پرورش و همچنین اداره کل ورزش و جوانان فعال و عملیاتی شده و اکنون در حال آمادگی برای اجرای این طرح در حوزه سازمان‌های مردم نهاد هستیم.

 

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم نهاد در قالب طرح یاری‌گران زندگی محله‌ای فعالیت می‌کنند افزود: این اقدامات در سه حوزه پیشگیری، کار فرهنگی، درمان و صیانت صورت می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه تعدادی از سمن‌های فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر در سراسر استان شناسایی و در حال فعال شدن برای این طرح هستند اضافه کرد: ما در اجرای این طرح قطعا از ظرفیت‌ دفاتر تسهیلگری محله‌ای نهایت استفاده را خواهیم برد و با همکاری مدیرکل اجتماعی استانداری خوزستان به تشکیل این کانون‌ها اقدام می‌کنیم.

 

صفری با اشاره به اینکه فعال شدن این طرح در کاهش روی‌آوری به مواد مخدر اثرگذار خواهد بود تصریح کرد: آموزش نه گفتن به موادمخدر، ایجاد تنفر نسبت به مواد مخدر و سامان‌دهی قربانیان موادمخدر از مهمترین اهداف طرح یاری‌گران زندگی محله‌ای است.

 

کد خبر 1001681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha