طرح ملی شهید سلیمانی یک نمونه از همکاری بسیج و کادر درمان برای مقابله با کرونا است

موسوی با بیان اینکه طرح بزرگ ملی شهید سلیمانی یک نمونه از همکاری بسیج و کادر درمان برای مقابله با کرونا است گفت: این طرح در زمینه مراقبت، نظارت و حمایت از مردم در مقابله با ویروس کرونا نقش‌آفرین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سید عطاالله موسوی» امروز (سه شنبه ۱۸ آذر) در آئین تقدیر از کادر درمان بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک که با حضور جمعی از پرسنل و بسیجیان برگزار شد اظهار کرد: قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان در مقابله با ویروس منحوس کرونا هستیم و اعلام می‌کنیم که بسیجیان شهرستان اندیمشک با تمام توان در کنار کادر درمان بیمارستان در این کار مهم هستند.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه طرح بزرگ ملی شهید سلیمانی یک نمونه از همکاری بسیج و کادر درمان برای مقابله با کرونا است افزود: این طرح در زمینه مراقبت، نظارت و حمایت از مردم در مقابله با ویروس کرونا نقش‌آفرین خواهد شد.

 

در این طرح تیم‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی به صورت فعال در صحنه حضور دارند تا با هماهنگی و انسجام، با اولویت دادن به اقشار آسیب‌پذیر، خانواده‌های کم درآمد، سالمندان و بیماران زمینه‌ای بتوانند بیش از گذشته در جهت مقابله با بیماری کرونا گام بردارند.

 

در پایان ضمن بازدید از بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک و دیدار با مدیر و جمعی از کارکنان این بیمارستان و با حضور در کنار بخشی از کادر درمان، با اهدای گل از مجاهدت‌های آنها تقدیر و تشکر شد.

 

این اقدام جانشین و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با استقبال مدیریت، کارکنان و کادر درمان بیمارستان امام علی (ع) همراه شد و در ادامه دیدار مدیر این بیمارستان از حضور بسیجیان و پاسداران و ایجاد روحیه برای کارکنان بیمارستان تقدیر کرد.

 

کد خبر 1001694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha