پویش مردمی نذر میوه شب یلدا در آستارا راه اندازی شد

معاشرتی گفت: در قالب طرح ملی ایران قوی پویش مردمی نذر میوه شب یلدا به نیت سلامتی امام زمان(عج) در بندر آستارا راه اندازی شد.

«رضا معاشرتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: شهروندان با شرکت در این پویش شادی ‌های خود را با دیگران تقسیم می ‌کنند.

 

مدیر مسئول کانون امام مهدی(عج) بندر آستارا با بیان اینکه یکی از برنامه های شاخص طرح ملی ایران قوی، رواق همدلی است، افزود: از آنجایی که در آستانه شب یلدا هستیم قصد داریم در قالب این طرح ملی با جلب کمک های مومنانه پویش نذر میوه شب یلدا را برگزار کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه در قالب پویش مردمی نذر میوه، بسته های یلدایی با کمک خیرین تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود، تصریح کرد: تلاش می ‌کنیم با ترویج اینگونه رفتارهای همدلانه مردم را به مهربانی و همراهی با یکدیگر در جشن‌ ها و مناسبت‌ ها تشویق کنیم.

 

معاشرتی گفت: افرادی که می خواهند در این امر خیر و خداپسندانه سهیم باشند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۲۰۱۸۴۸۲۱۶ به نام رضا معاشرتی واریز کنند.

 

مدیر مسئول کانون امام مهدی(عج) بندر آستارا خاطرنشان کرد: پویش مردمی نذر میوه شب یلدا به همت کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) و با مشارکت پایگاه بسیج شهید عظیم نوروزی و هیئت امنای مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا برگزار می شود.

کد خبر 1001710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha