حسن رفتار مردم گرگان در رعایت محدودیت های کرونایی

سهرابی گفت: با اعمال محدودیت ها مردم گرگان در رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها اهتمام داشتند و از این حسن رفتار مردم گرگان تشکر می کنم.

«مهدی سهرابی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: وضعیت ترافیکی شهر گرگان براساس دوربین های نظارتی و بازدید معابر و گزارش هایی که همکاران ما از سطح معابر می دهند ترافیک عادی و روانی در سطح شهر شاهد هستیم.
 
 
 
رئیس پلیس راهور گرگان ادامه داد: ورودی های گرگان و غرب و شرق و همچنین از آق قلا ترافیک آرامی حاکم است و خیابان های منتهی به میدان شهرداری، خیابان ولی عصر (عجل الله) و پنج آذر گرگان نیز ترافیک روان و سیاری در حال جریان است.
 
 
 
سهرابی یادآور شد: مردم به پروتکل های بهداشتی اعمال شده و همچنین محدودیت های کرونایی اهتمام دارند و از این حسن رفتار مردم گرگان تشکر می کنم.
 
 
 
وی افزود: رانندگی یک تخصص عملی و یک تخصص نظری دارد و هر راننده باید نسبت به قوانین و مقررات کاملا آشنا باشد، رعایت قوانین و مقررات است که راننده را از خطرات جاده ایمن نگاه می دارد.
 
 
 
رئیس پلیس راهور گرگان تاکید کرد: رانندگان باید به تابلوی راهنمایی رانندگی و اخطارهای پلیس گوش دهند و رعایت این قوانین و مقررات و در نظر گرفتن مفهوم تابلوهایی که در جاده ها وجود دارد باعث می شود که رانندگان در حین تردد با مشکلی رو به رو نشوند.
 
 
 
سهرابی خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی به صورت حرفه ای رانندگی می کنند و از تک تک آنها قدردانی می کنم و از رانندگان تاکسی که در ایستگاه خود نسبت به سوار کردن مسافر اقدام می کنند و همچنین کمترین مزاحمت و مشکل را ایجاد می کنند.
 
کد خبر 1001764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha