خیران را با وسعت رسانه جذب کنید/ لزوم ارائه گزارش به مردم و مسئولان

خسروی خطاب به مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی تأکید کرد با وسعت رسانه ای که دارید خیران را جذب کنید و گزارش عملکرد اقدامات خیرخواهانه مرکز را به مدیران و مردم ارائه دهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» در دیدار با رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری رسانه‌یاران خراسان جنوبی ضمن اشاره به لزوم صبر و خویشتن داری در برابر مشکلات، اظهار کرد: امام علی علیه‌السلام در نهج البلاغه می‌فرماید: «دنیا سرایی است که در لابه لاى بلاها و مشکلات پيچيده شده است».

 

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه انقلاب را سرمایه دار غیرمُتدین نگه نمی دارد، افزود: انقلاب را محرومان نگه می دارند از این بُعد کار مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی در خدمت رسانی به محرومان جامعه  قابل تقدیر است چرا که امام علی(ع) ضمن نامه ای به مالک اشتر از این طبقه به طبقه سفلی یاد نمودند و از ایشان خواستند که توجه ویژه ای به آنان داشته باشد.

 

خسروی با اشاره به طبقات خاص و عام جامعه از منظر امیرمؤمنان(ع)، ادامه داد: اگر طبقه حاکمیتی طبقه سفلی (قشر مستضعف) را رها کرد، پشتوانه جامعه را از دست داده است چون همیشه همین مردم در جهت رفع مشکلاتی مانند سیل و زلزله و ... از خواص جلوتر هستند.

 

وی خطاب به مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی تأکید کرد با وسعت رسانه ای که دارید خیران را جذب کنید و گزارش عملکرد اقدامات خیرخواهانه مرکز را به مدیران و مردم ارائه دهید.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سنگ اندازی برخی از مسئولان، تصریح کرد: شما کار خود را قانونی و با حساب و کتاب انجام دهید و اقدامات خود را مستند، سریع و دقیق از طریق فضاهای مجازی برای اطلاع رسانی به مردم و خیران گزارش دهید.

 

خسروی با تأکید بر ضرورت توجه و اخلاق مداری برای جذب مذاهب مختلف جامعه، بیان کرد: در کمک به محرومان تلاش شود بحث توانمندسازی آنان را در دستور کار قرار دهید.

 

وی توصیه کرد: برای ثابت کردن خود در انجام امور مختلف نباید دیگران را بدون دلیل زیر سوال ببریم.

 

«زینب رمضانی» رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری رسانه‌یاران خراسان جنوبی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله این مرکز نیکوکاری به نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، از اجرای پویش گرمای مهربانی ۲ خبر داد و گفت: در سال جاری با همکاری مرکز تحکیم بنیان خانواده برای با کمک بیش از ۷۰ نفر از زنان خانه دار و حمایت خیرین، تاکنون ۳۰۰ دست شالگردن وکلاه برای دانش ‌آموزان بافته شده  است.

 

وی همچنین به تامین ۸ بخاری برای خانواده‌های نیازمند استان در آغازین روزهای فصل سرما اشاره کرد و افزود: با همت خیرین و با حمایت اهالی رسانه،‌ در ایام شیوع کرونا، موفق به تامین ۲۲۰۰ بسته بهداشتی و شوینده برای خانواده‌های نیازمند شدیم.

 

رمضانی توزیع یک تن گوشت گرم، یک هزار بسته لوازم التحریر، یک هزار بسته فرهنگی در عید سعید غدیرخم را از دیگر اقدامات این مرکز ذکر کرد و ادامه داد: همچنین تلاش شده است که با بهره گیری از توان رسانه، مشکلات بیماران صعب العلاج و برخی از خانواده های نیازمند برطرف شود.

 

وی با تاکید بر اینکه رسیدگی و کاهش دغدغه و آلام خانواده بیماران صعب العلاج به عنوان یکی از رسالت‌ها و اهداف مرکز نیکوکاری رسانه یاران است، از نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به عنوان سفیر این مرکز دعوت کرد تا از چندین خانواده نیازمندان و صعب العلاج تحت حمایت بازدید کند.

 

 

 

کد خبر 1001783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha