معلم عشایر شیروانی در زمان کرونا سنگر آموزش را رها نکرد

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: معلم عشایر شیروانی در زمان بحران کرونا هم سنگرش را رها نکرد.

«علی ابراهیمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: معلم عشایر شیروانی در زمان بحران کرونا هم سنگرش را رها نکرد و اینک در منطقه قشلاقی مراوه تپه مشغول به تدریس حضوری برای دانش آموزان محروم و فداکاری و مسئولیت پذیری خود است.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: «زهره قوامی شامیر» از آموزشگاه شهید عظیمیان، عنوان منتخب مرحله کشوری جلوه های معلمی را کسب کرده است.

 

ابراهیمیان در مورد مصادیق جلوه های معلمی ایشان عنوان کرد: معلم آموزشگاه عشایر سیار شهید عظیمیان شهرستان شیروان که خود از جامعه عشایری است در منطقه قشلاقی مراوه تپه استان گلستان برای شاگردان محروم از اینترنت و تلفن همراه فرصت آموزش حضوری، مستمرو پایدار فرهم کرده است.

 

وی تصریح کرد: این معلم منتخب کشوری در دره اسماعیل لک طایفه قهرمانلو برای پنج دانش آموز در پنج پایه مختلط تدریس حضوری و فعال دارند که در مجموع کل 29 سال سنوات خدمت داشته که اینک 10 سال در مناطق عشایری تدریس دارند.

 

وی خاطر نشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور فعال برای تدریس در زمان بحران کرونا که آموزش ها مجازی می باشد و ایشان در زمان تعطیلات و با شرایط کنونی تدریس حضوری برای دانش آموزان برگزار کرده از علل انتخاب وی به عنوان معلم کشوری بوده است.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان ادامه داد: مجموع کل دانش آموزان عشایری این شهرستان هزار و 500 نفر است که اینک شهرستان شیروان دارای ۶ مدرسه شبانه روزی عشایر، چهار متوسطه اول شبانه روزی، دو هنرستان دخترانه و پسرانه و یک مدرسه متوسطه اول عادی در روستای سیرسپرانلوی بخش مرکزی دارد.

 

به گفته ابراهیمیان شهرستان شیروان بیشترین شمار دانش آموزان عشایری در خراسان شمالی را دارد که سال گذشته هزار و ۳۳۳ دانش آموز عشایر در ۱۰۴ آموزشگاه ابتدایی، متوسطه اول و دوم و شبانه روزی این شهرستان تحصیل می کردند.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

کد خبر 1001828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha